Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců hrají významnou roli ve vývoji a perspektivě každé firmy. Investice do rozvoje zaměstnanců nepřinášejí výsledky zpravidla hned, spíše až s mírným časovým odstupem. Je to přirozené, protože po první fázi, kterou je získání nových znalostí a dovedností, nastává fáze zkoušení a aplikování získaných informací a dovedností do vlastní práce.
Nabízíme širokou škálu vzdělávacích programů, během kterých používáme techniky frontální, skupinové, individuální práce, modelové situace a hry, práce s kamerou a škálu dotazníků. Vzdělávací programy vždy připravujeme na míru. Jde nám o to, aby obsah i způsob školených témat odrážel pracovní realitu účastníků, vycházel z jejich potřeb a zároveň umožnil účastníkům určitý prožitek. Důležitá bývá výměna zkušeností a zprostředkovaná zpětná vazba účastníkům. V připravených programech se snažíme podporovat týmovost účastníků, komunikaci mezi nimi a zlepšení spolupráce.
Příklady témat:
- Komunikační a prezentační dovednosti, vyjednávání a asertivita.
- Zvládání stresu, jak s ním pracovat.
- Manažerské dovednosti: vedení týmu, typy pracovníků v týmu a jak s nimi efektivně pracovat.
- Náročné rozhovory a jak je zvládnout: výběrový, hodnotící, motivační rozhovor, zpětná vazba, kritika.
- Time management, stress management.
- Obchodní dovednosti, vedení obchodního týmu.
- Změny, zavedení a řízení změn.
- Hodnocení, zavedení systému hodnocení ve firmě.
- Rozvojové semináře pro personalisty.
Pro efektivnější vynakládání finančních prostředků do vzdělávání a rozvojových aktivit nabízíme analýzu rozvojových potřeb zaměstnanců, která by předcházela návrhu a vytvoření vzdělávacího programu. Analýza se bude opírat o informace získané z Development Centra nebo psychodiagnostiky. Informace z těchto metod pomohou stanovit stav požadovaných kompetencí u zaměstnanců a přesně zacílit vzdělávací aktivity.