1. Nejprve potřebujeme informace o vás, o vaší profesní nabídce. O vašich kvalifikačních předpokladech, které budeme čerpat z CV. Vaše profesní možnosti i očekávání budeme zvažovat jak ve vztahu k pozici, která vás zaujala, tak i ke všem dalším z našich pracovních nabídek.
2. Nestačí jen informace z CV, které bývají většinou stručné. Čím více informací o vás a vašich pracovních zkušenostech máme, tím lépe vám můžeme „otevřít dveře" k novému zaměstnání. K tomu účelu si s vámi sjednáme schůzku, povedeme rozhovor osobně.
3. Rozhovor ve Stimulu je individuální, trvá cca 30 - 60 minut. Budeme se ptát na informace z vaší profesní praxe. Zároveň vám poskytneme komplexní informace o zaměstnavateli a nabízené pracovní pozici. Vyjasníme si další postup.
4. Nemusíte kývnout na naší nabídku práce. Rozhovor slouží k tomu, abychom si promluvili o možnostech a očekáváních. Pokud se nabídka nehodí, nevadí. Vaše CV zařadíme do databáze pro příští příležitosti.
5. Pokud se shodneme, že o nabízené pracovní pozici je možné dále jednat, budeme Vaši nabídku podporovat tak, abyste byl zařazen do výběrového řízení a mohl se účastnit pohovorů již na půdě zaměstnavatele.
6. Ve firmách je většinou výběrové řízení více kolové. Často dochází na prověřování praktických znalostí z oboru, znalostí cizího jazyka nebo i praxe v práci s Excelem. Počítejte s tím, že než padne konečné rozhodnutí, může to chvíli trvat.
7. Po celou dobu výběrového řízení se budeme organizačně podílet na propojení kontaktů, organizaci výběrových rozhovorů u zaměstnavatele a monitoringu průběhu výběrového řízení. Budeme vás průběžně informovat. Dostanete informaci i v tom případě, že neuspějete.
8. Dostanete-li pracovní nabídku a nastoupíte do zaměstnání, které jsme vám zprostředkovali, budeme po dobu zkušební lhůty monitorovat průběh vašeho zapracování.